Fredag.

Äntligen fredag, ja efter klockan 17 idag då när jag slutar skolan. Ikväll kommer det bara bli mys och filmer för min del. Kanske ta en runda till IKEA efter skolan, låter inte som en jätte spännande helg men jag hade hoppats att Linn och hennes man skulle kommit ikväll men så blev det tyvärr inte :/ får bli en annan helg helt enkelt.
Idag fyller i allafall farfar år, imorgon fyller pappa år, på onsdag fyller Linn år och nästa nästa helg fyller brorsan år och sen veckan efter det fyller jag år, sen kusin sophia 2 dagar efter mig, en vecka senare fyller kusin christina år, sen en vecka senare fyller farmor år... börjar få lite panik angående prestenter, var ju nyss julafton?
Blir Kalmar när jag fyller år, lovely. Kanske en födelsedagsfest =)

Kommentarer
JohannaDay

härligt :D lagt till dig nu :D ahr du??

2012-01-23 17:06:26
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0