Tjillevippen

Herregud. motivation?
Jag har varit i Kalmar nu sedan den 22 decemer alltså i snart 2 veckor.
Jag vill inte lämna eftersom jag vet att det är så mycket som ska göras hemma i Hbg - projektarbete och redovisning. Nej usch ge mig liiiiiiiiite "lov" till?
Ska ta tag i mitt liv, snart. Börja kolla runt om jobb och vart jag vill ta väg sen?
Panik

Har verkligen haft det toppen här hemma, tråkigt bara att jag varit vrålsjuk och endast kunna ligga på soffan i 1,5 vecka. Hjärtat och Jenny kom i fredags och stannade över nyår - Awesome! Synd bara att de var tvungna att åka redan i söndags. Nyår var toppen :) och alla var glada. Spenderat tid med Linnski men mest familjen eftersom jag saknat dom så mycket. Så många skräckisar jag och syrran sett på nu :D haha. Synd hon åkte in till pappa ikväll hade tänkt vi skulle se "Don't be afraid of the dark". Men får bli en annan dag :)
Nehe, nu blir det TV.
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0