Plugg?

Japp, det är det som står på schemat för resten av veckan och helgen. Suck!
Skönt att det är mindre än en vecka kvar till vi ska börja med kandidatuppsatsen, känns riktigt motiverande. Sen var jag på arbetsdag igår (agora dagen) på skolan, där jag & sofie fick en guldbiljett och ska därmed vara med i agora-kampen tillsammans med attendo care. =) awesome. Tävla tillsammans med företag och därmed knyta kontakter. Jag ska sätta fart med jobbsökandet ordentligt nästnästa vecka. En tjej tipsade om att jobba på ett rekryteringsföretag (eftersom jag vill jobba med human resource - HR). Hon verkade ha ett toppen jobb på en Yves Rocher.
Aja nu måste jag sätta igång med mitt plugg igen.. gaaash!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0