Vad händer?

Här sitter jag. Tagit min examen, kandidaten är godkänt. Visserligen har jag en tenta som jag ska göra nu i höst men det löser sig. Söker jobb som en galning både i Skåne, Kalmar, Blekinge och Göteborg. Ska iallafall försöka läsa minst en kurs om personaladministration och möjligtivis en om löneadministration. Eftersom HBG inte har något avtal med dessa kurserna, då de är på distans, så hoppas jag att det löser sig! Ska ner och prata med dem på måndag efter jag tagit ut stygnen från munnen (drog ut en tand häromdagen .. usch säger jag bara...). Just nu känns livet ganska oklart. Jag är arbetslös, Jonas är arbetslös.. kan vi bo kvar? vill vi bo kvar? flytta hem eller inte? Det finns några frågor som är rätt jobbiga just nu. Därför jag inte skrivit så mycket på bloggen sista tiden heller.. Men som jag tänker just nu "Det kan ju inte bli annat än bättre...!"
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0