Redovisningstentamen!

Tiden går fort, tydigen om man har det roligt eller ej. Tentan är om lite mer än en vecka och jag börjar få lite panikångest om jag ska vara ärlig. Jag måste sätta denna tentan - måste måste måste! Så jag kan släppa skolarbete, förhoppningsvis för alltid (!). 
 
Annars har det tyvärr inte hänt så mycket. Julen var mer än underbar, eftersom den spenderas på Fuerteventura med familjen. Det behövdes verkligen och nu om två veckor ska vi till Åre. Pappa ska flytta snart också så då måste jag hem och hjälpa till att rensa ur. Sen fyller jag år.. Ja saker och ting händer även om det känns som om mitt liv står på "stand by" just nu. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0